نمایش تابوت سعادت روی صحنه می رود

نمایش تابوت سعادت روی صحنه می رود سام فیلم: نمایش ابزورد «تابوت سعادت» به نویسندگی سعید اسدی ابدی و كارگردانی عرفان قوهستانی روی صحنه تماشاخانه «همای سعادت» می رود.


به گزارش سام فیلم به نقل از روابط عمومی تماشاخانه «همای سعادت»، نمایش «تابوت سعادت» برداشتی آزاد از نمایشنامه «در انتظار گودو» اثر ساموئل بكت است كه هرروز حتی شنبه ها با بازی مسعود رحمانی، آرش ماهان كیا، امیر اسعدی، سحر كدیور، سهیل پورجعفر، عرفان قوهستانی، محمدرضا ابراهیمی و محمدرضا محمدی فیروز روی صحنه می رود.
این نمایش روایتگر معناباختگی دو دوست به نام های گوگو و دودو است كه در یك تراژدی-كمدی اسیر وضعیت جبری و فشارهای اجتماعی و ناخودآگاه اند و منتظر نجات یافتن و به سعادت رسیدن توسط چیزی یا كسی هستند، خودشان هیچ اقدامی نمی كنند و ابلهانه خوشبختی كاذب را باور كرده و به همه اعتماد می كنند، اما...
«تابوت سعادت» در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضورداشته و از دیگر عوامل آن می توان به مشاور كارگردان: سیدمهدی فرجامی، دستیار كارگردان: محمدرضا محمدی فیروز، برنامه ریز: سیدشاهین مهدیزاده، طراح صحنه و لباس: عرفان قوهستانی، طرح و اجرای نور: میلاد امرالهی، طراح و اجرای گریم: محمد بیژنی نسب، انتخاب و ادیت موسیقی و تصاویر: علیرضا حیران، طراح پوستر و بروشور: پگاه گودرزی، عكاس: روژیار حامی، منشی صحنه: هانیه داوری و مشاور رسانه ای: مطهره كشاورز اشاره نمود.
نمایش «تابوت سعادت» از یكم تا ۱۵ اسفندماه هر روز به مدت یك ساعت از ساعت ۱۸ در تماشاخانه «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت الله كاشانی، زیر پل شهید باكری، جنب بانك پارسیان، پلاك ۲۶۱ اجرا می گردد و علاقه مندان می توانند با رجوع حضوری به این تماشاخانه و یا با استفاده از سایت تیوال بلیت این نمایش را تهیه كنند.





1396/11/30
14:05:38
5.0 / 5
4591
تگهای خبر: كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال