جایزه بهترین فیلم و كارگردانی برای سكوت

جایزه بهترین فیلم و كارگردانی برای سكوت سام فیلم: سكوت به كارگردانی پگاه ارضی جایزه بهترین كارگردان و بهترین فیلم را از یك جشنواره آمریكایی به دست آورد.


به گزارش سام فیلم به نقل از مهر، فیلم كوتاه «سكوت» به كارگردانی پگاه ارضی جایزه بهترین كارگردانی و بهترین فیلم را از جشنواره فیلم Shawna shea دریافت كرد.
این فیلم كوتاه سال ۱۳۸۹ به مدت ۲۰ دقیقه تولید شده است و پیش از این موفق به دریافت ۷ جایزه خارجی از جشنواره های مختلف شده است.
نویسندگی و كارگردانی این فیلم كوتاه را پگاه ارضی برعهده دارد و سروش طباطبایی: تهیه كننده و تدوینگر، نوید ارضی: مدیر فیلمبرداری، سعید و فرزین زند: صدابردار و سروش آرایش: صداگذار همچون عوامل فیلم كوتاه «سكوت» هستند.
این فیلم در جشنواره فیلم Shawna shea و به نشانه اعتراض به سیاست های ترامپ در آمریكا نمایش داده شد.
«سكوت» داستان پسر بچه ای را دنبال می كند كه برای خریدن دوربین مورد علاقه اش كار كرده و در تهران كپی دی وی دی به مكان های مختلف تحویل می دهد. بیننده هم به همراه پسر بچه نگاهی به افراد مختلف جامعه و مشكلات آن ها در شرایط سخت و تحریم ها می اندازد. در آخر زمانی كه پسر بچه به مقدار كافی پول جمع می كند تا دوربین را بخرد قیمت دلار بالا رفته و او دوباره از آرزویش عقب می ماند.

1397/02/31
15:45:15
5.0 / 5
4857
تگهای خبر: جشنواره , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال