تدارك تخفیف های ویژه برای علاقه مندان به سینما

تدارك تخفیف های ویژه برای علاقه مندان به سینما به گزارش سام فیلم دست اندركاران فیلم های سینمایی تخفیف های ویژه ای برای علاقه مندان به سینما در نظر می گیرند.


مدتی پیش از شورایعالی اكران خبر رسیده بود كه مقرر است برای جبران فروش پایین و مخاطب كم چند ماه قبل سینما نسبت به سال قبل، تمهیدی تازه اندیشیده شود.
علی سرتیپی، سخنگوی شورایعالی اكران با تایید این مطلب به ایسنا اظهار داشت: این مورد جدی است و صحبت هایی شده تا با هماهنگی و تایید پخش كننده، سینمادار و تهیه كننده تخفیف های خاص به مخاطبان سینما بدهیم.
او اضافه كرد: این كار اگر با هماهنگی صورت گیرد، می تواند عملی باشد و هر چقدر بتوانیم تماشاگر بیشتری داشته باشیم به نفع سینما است.
این تهیه كننده و پخش كننده سینما در عین حال با اشاره به مشكلات اخیر همچون قطع اینترنت و فضای پیش آمده كه بر سینما هم تأثیر داشته است، تصریح كرد: اگر مشكل این چند روزه حل شود درباره این تخفیف ها تصمیم گیری خواهد شد.
به گزارش سام فیلم به نقل از ایسنا، خیلی از سینماگران از وضع فروش فیلم ها در ماه های گذشته بخصوص در تابستان گله مند بودند و یكی از علل این صدمه به سینما را نحوه چیدمان اكران تابستان می دانستند. براین اساس برخی مدیران و دست اندركاران به دنبال این بوده اند كه این شرایط را تا جای ممكن بهبود دهند و حدودا از آغاز آبان ماه سینماها باردیگر رونق گرفتند اما با اتفاقات هفته گذشته و قطع اینترنت كه سبب اختلال در سایت های فروش هم شد ركود به سینما برگشت و در چند روز سینماها وضعیتی تعطیل یا نیمه تعطیل داشتند.





منبع:

1398/09/03
10:03:30
5.0 / 5
4344
تگهای خبر: اكران , اینترنت , تهیه كننده , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال