عواید فروش مستند فرشته ها ی هاكی ایران برای سیل زدگان

عواید فروش مستند فرشته ها ی هاكی ایران برای سیل زدگان به گزارش سام فیلم عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته ها نیست»، همه عواید بلیت فروشی این فیلم در جشنواره فجر را به مردم سیل زده بلوچستان اهدا كردند.


به گزارش سام فیلم به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش رسیده، دختران تیم اسكیت هاكی ایران كه ستاره های فیلم «جایی برای فرشته ها نیست»، (پرفروش ترین اثر جشنواره سینما حقیقت) هستند، در ویدیویی به نمایندگی از عوامل سازنده فیلم، اعلام كردند، سهم فروش سازندگان «جایی برای فرشته ها نیست» در جشنواره فجر سال جاری، به مردم سیل زده منطقه بلوچستان تعلق خواهد گرفت و از مردم برای تماشای این فیلم در سالن های مردمی جشنواره فجر دعوت نمودند.
قهرمانان هاكی ایران، در این ویدیو با اشاره به نقش مهم كمك های مردمی در تقویت كمپین #مبارزه ازمن حمایت از_تو این مورد را یادآوری كرده اند كه همه مردم ایران به خصوص مردم بلوچستان در پیروزی های تیم اسكیت هاكی دختران ایران و ساخت مستند «جایی برای فرشته ها نیست» سهیم هستند و این كمك، ادای دینی بسیار كوچك در پاسخ به محبت های مردم ایران است.
فیلم سینمایی «جایی برای فرشته ها نیست» به كارگردانی سام كلانتری، در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی «سینما حقیقت»، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره همچون «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» را به دست آورد و بعد از آن در رقابت با نه فیلم مستند دیگر به جشنواره فیلم فجر راه پیدا كرد.
«جایی برای فرشته ها نیست»، آخرین ساخته سام كلانتری، مستندساز ایرانی است كه داستانی را از زندگی حرفه‎ای اعضای تیم ملی اسكیت هاكی دختران ایران به تصویر می كشد.
سایر عوامل «جایی برای فرشته ها نیست»عبارتند از: تدوینگر: هایده صفی یاری، آهنگساز: حبیب خزایی فر، مدیرفیلمبرداری: رضاتیموری، طراحی و تركیب صدا: انسیه ملكی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیرفنی پس تولید: اوژن سید اشرفی، مدیرتولید: محسن مرادی، مدیر رسانه: فرنوش آبا، عكاس: حسن كمالی و طراح پوستر: مهدی آگاه منش.
محمد شكیبانیا و محسن شاه محمدمیراب تهیه كنندگی این اثر را به عهده داشته اند. این فیلم محصول مشترك موسسه فرهنگی هنری تنجرین و مركزگسترش سینمای مستند و تجربی است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1398/11/06
22:19:56
5.0 / 5
4377
تگهای خبر: جشنواره , سینما , سینمایی , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال