ایرج راد مطرح كرد:

از تاخیر انتخابات خانه تئاتر تا یك پیشنهاد برای قرنطینه خانگی

از تاخیر انتخابات خانه تئاتر تا یك پیشنهاد برای قرنطینه خانگی به گزارش سام فیلم با تعطیلی تمام برنامه های هنری به دنبال شیوع كرونا، انتخابات هیات مدیره خانه تئاتر هم به تاخیر افتاد.


به گزارش سام فیلم به نقل از ایسنا، انتخابات هیات مدیره خانه تئاتر دو سال یك مرتبه و در هفته آخر فروردین ماه برگزار می گردد و با عنایت به این كه دو سال پیش هیات مدیره فعلی این تشكل انتخاب شدند، طبیعتا انتخابات دوره جدید می بایست قبل از اردیبهشت سال جاری برگزار می شد ولی به علت تعطیلی تمام فعالیتهای هنری، این انتخابات هم عقب می افتد.
در همین زمینه ایرج راد رئیس هیات مدیره خانه تئاتر اظهار داشت: طبیعتا باید این شرایط بگذرد و به حالت عادی بازگردیم تا بتوانیم انتخابات را برگزار نماییم چونكه گردهمایی افراد از نظر مسایل ایمنی و بهداشتی، شدنی نیست.
او همینطور توضیح داد برنامه های هفته بزرگداشت تئاتر كه نیمه اول اردیبهشت هر سال برگزار می شد، سال جاری در تاریخی دیگر برپا می شود و از آنجائیكه هنوز پیشبینی دقیقی درباره بازگشت به وضعیت عادی وجود ندارد، نمی توان تاریخ مشخصی برای برگزاری این برنامه ها اعلام نمود.
این بازیگر تئاتر در ادامه با تاكید بر لزوم ادامه قرنطینه خانگی اضافه كرد: آنچه این روزها بیشتر از همه چیز اهمیت دارد، احساس مسئولیتی است كه همه ما باید در مقابل یكدیگر داشته باشیم. هر یك از ما هم در مقابل سلامتی خود مسئولیم و هم سلامتی دیگران و حق نداریم با به خطر انداختن سلامتی خود، باعث ابتلای دیگران به این ویروس كشنده شویم.
راد، بحران كرونا را مسئله ای جهانی توصیف و افزود: امروز كل دنیا با این معضل دست به گریبان است و هر یك از ما با رعایت مسایل بهداشتی، در جهت نجات مردم دنیا از این وضعیت گام برداشته ایم.
رییس هیات مدیره خانه تئاتر اضافه كرد: خوشبختانه در چند وقت اخیر بعضی از مردم به خوبی مسایل ایمنی و قرنطینه خانگی را رعایت كردند ولی در عین حال از بی توجهی برخی هم متعجب و متاسفیم كه با وجود تمام فجایعی كه رخ داده، هنوز این مسئله را جدی نگرفته اند.
او در ادامه پیشنهادهایی را برای راحت تر سپری كردن دوره قرنطینه بیان كرد و اظهار داشت: این روزها مردم برای سرگرم كردن خود در خانه، ابزار و وسایل گوناگونی در اختیار دارند. خیلی از مراكز، امكان تماشای مجانی فیلم و تئاتر را فراهم نموده اند. در كنار اینها كتاب های خوبی هستند كه با وضعیت این روزهای ما هماهنگی دارند و نشان می دهند این اتفاقات در زندگی آدمی، پیش از این هم رخ داده و انسان ها توانسته اند به سلامت از آن عبور كنند.
راد از فیلم «اجاره نشین ها»ی داریوش مهرجویی بعنوان اثری پرارزش یاد كرد كه به مردم كمك می نماید تا دوره خانه نشینی را آسان تر سپری كنند.
او توضیح داد: تماشای بعضی از فیلم ها، مردم را شادتر می كند و در این میان «اجاره نشین ها» پیشنهاد خوبی است. درست است كه خیلی از ما چندین بار این فیلم را دیده ایم ولی این اثر می تواند همچنان روحیه بخش باشد، ضمن اینكه همچنان كمدی ارزشمندی است.



1399/01/17
23:56:13
5.0 / 5
3015
تگهای خبر: ایمنی , بازیگر , تئاتر , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال