ثبت قرارداد فیلم های سینمایی جدید

ثبت قرارداد فیلم های سینمایی جدید به گزارش سام فیلم در جدیدترین جلسه شورای صنفی نمایش ضمن تصمیم برای ادامه اكران فیلم‌های روی پرده تا هفته آینده، قرارداد اكران 4 فیلم جدید نیز ثبت گردید.


غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص مصوبات جلسه روز دوشنبه 19/4/96 شورا اظهار داشت: در جلسه امروز شورا قرارداد فیلم سینمایی «قهرمانان كوچك» ساخته حسین قناعت در گروه آزادی بعد از فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری، فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» به كارگردانی تهمینه میلانی در گروه كورش بعد از «بیست و یك روز بعد» ساخته محمد خردمندان، فیلم سینمایی «خالتور» ساخته آرش معیریان در گروه قدس بعد از «ساعت 5 عصر» ساخته مهران مدیری و فیلم سینمایی «زرد» به كارگردانی مصطفی تقی زاده در گروه سینمایی قدس بعد از «خالتور» ثبت شد. به گزارش صبا، وی در پایان گفت: در جلسه امروز شورا مقرر شد به سینمای كودك و نوجوان كمك شود و این امر در دستور كار قرار بگیرد همچنین با توجه به اینكه فیلم های روی پرده كف فروش خود را حفظ كرده اند، اكران آنها تا هفته آینده ادامه دارد. 
یزدانی «گمشدگان» 
می خواند
تیتراژ سریال «گمشدگان» به تهیه‌كنندگی علی حجازی‌مهر و كارگردانی رضا كریمی توسط رضا یزدانی خوانده می‌شود. به گزارش صبا، سریال «گمشدگان» این روزها در لوكیشنی در منظریه در حال تولید است و قرار است مرداد ماه و پس از پایان مجموعه تلویزیونی «پنجره‌ای به گذشته» راهی آنتن شبكه دو شود.
1396/04/20
20:04:11
5.0 / 5
5518
تگهای خبر: فیلم سینمایی , سریال , كارگردان , مجموعه تلویزیونی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال