كوپال جایزه جشنواره هندی را دریافت كرد

كوپال جایزه جشنواره هندی را دریافت كرد به گزارش سام فیلم فیلم «كوپال» به نویسندگی و كارگردانی «كاظم ملایی»، جایزه ویژه هیات داوران بیست وسومین جشنواره بین المللی فیلم كلكته را از آن خود نمود.



به گزارش سام فیلم به نقل از ایسنا، فیلم سینمایی «كوپال» كه به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش اصلی جشنواره فیلم كلكته (نوآوری در تصاویر متحرك) به نمایش درآمد، شب گذشته توانست در مراسم اختتامیه این رویداد آسیایی، جایزه ویژه هیات داوران را كسب كند.

این فیلم به همراه «پرندگان در كیگالی آواز می خوانند» از كشور لهستان ـ برگزیدهی جشنواره های كارلووی واری، هامبورگ و نامزد هوگوی طلایی شیكاگو ۲۰۱۷ ـ جایزه ویژه هیات داوران این جشنواره را به دست آوردند.







همچنین فیلم «قو» از كشور ایسلند ـ منتخب جشنواره های تورنتو و تسالونیكی ۲۰۱۷ ـ موفق به دریافت جایزه بهترین كارگردانی شد. فیلم «سگ ها» ـ محصول كشور فرانسه، منتخب هفته منتقدین كن، برگزیده جشنواره های مونیخ و سن سباستین ۲۰۱۷ و برنده ببر طلایی بنگال ـ هم به عنوان بهترین فیلم این جشنواره انتخاب گردید.

سایت این جشنواره سینمایی نوشت: جشنواره فیلم «كلكته» از سال ۱۹۹۵ افتتاح شده و به عنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم هندوستان شناخته می شود. این رویداد هنری به همراه جشنواره گوآ، جزو جشنواره های مورد تایید انجمن تهیه كنندگان جهانی فیلم (FIAPF، فیاپف) در كشور هندوستان به شمار می آید.

«كوپال» به عنوان تنها فیلم سینمای ایران بزودی در بخش مسابقه دیگر جشنواره های مطرح هندوستان همچون جشنواره های دهلی و جیپور هم به نمایش درخواهد آمد. جشنواره فیلم كلكته از تاریخ دهم تا هفدهم نوامبر، مصادف با ۱۹ تا ۲۶ آبان، در شهر كلكته هندوستان برگزار گردید.



 

1396/08/27
22:05:56
5.0 / 5
4633
تگهای خبر: جشنواره , سینما , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال