بازتاب نمایش فیلم نرگس آبیار در شب های سیاه تالین

بازتاب نمایش فیلم نرگس آبیار در شب های سیاه تالین به گزارش سام فیلم فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» در بیست و سومین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» كه از تاریخ ۲۴ آبان ماه شروع شده و تا ۱۰ آذرماه در كشور استونی ادامه دارد، روی پرده رفت.


به گزارش سام فیلم به نقل از روابط عمومی فیلم «شبی كه ماه كامل شد»، این جشنواره الف جهانی در بخش مسابقه رسمی میزبان تازه ترین فیلم نرگس آبیار بود و اولین نمایش این فیلم سینمایی با حضور آبیار كارگردان، هوتن شكیبا بازیگر و محمد حسین قاسمی تهیه كننده این فیلم، روز شنبه ۲ آذرماه ساعت ۹ برای اهالی رسانه وپس از آن راس ساعت ۱۵: ۳۰ در سالن اصلی این جشنواره با ظرفیت كامل و با حضور ۵۰۰ تماشاگر روی پرده رفت.
این فیلم در اولین حضور بین الماللی خود توانست نظر تماشاگران را جلب نماید. به دنبال استقبال مخاطبان از این فیلم در جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» عوامل حاضر در این رویداد سینمایی به پرسش تماشاگران پاسخ دادند.
«فیلم شبی كه ماه كامل شد» دومین نمایش خویش را امروز دوشنبه ۴ آذرماه در شهر «تارتو» خواهد داشت و بعد از آن این فیلم برای سومین بار در تاریخ ۹ آذرماه در مجموعه سكولاریس روی پرده خواهد رفت.
نرگس آبیار بیشتر از این با فیلم سینمایی «نفس» در بیستمین دوره جشنواره فیلم تالین حضور داشت و جایزه كارگردانی را دریافت كرد.
عرضه و پخش بین المللی فیلم «شبی كه ماه كامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) خواهد بود.









1398/09/04
14:56:12
5.0 / 5
4402
تگهای خبر: بازیگر , تهیه كننده , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال