مسعود امینی تیرانی به مهر گفت:

آخرین خبرها از جشن فیلم كوتاه، تا آخر خرداد مهلت ارسال اثر است

آخرین خبرها از جشن فیلم كوتاه، تا آخر خرداد مهلت ارسال اثر است سام فیلم: رییس انجمن فیلم كوتاه ایران با اشاره به اینكه انتخاب آثار در نهمین جشن مستقل فیلم كوتاه به صورت آكادمیك انجام می گردد اعلام نمود فیلمسازان تا آخر خرداد برای ارسال آثار فرصت دارند.


مسعود امینی تیرانی رییس انجمن فیلم كوتاه ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نهمین جشن مستقل فیلم كوتاه اظهار داشت: فراخوان نهمین جشن مستقل فیلم كوتاه اواخر اسفند ماه ۹۶ منتشر گردید تا در فرصت بیشتری فیلمسازان بتوانند آثار خویش را تولید و برای جشن ارسال نمایند و از جانب دیگر انتخاب هم بتواند در زمان و دقت بیشتر كار خویش را دنبال كنند.
وی بیان كرد: پذیرش فیلم ها برای حضور در نهمین جشن مستقل فیلم كوتاه پس از انتشار فراخوان و از اول اسفند ماه شروع شده است و تا امروز هم در سه مرحله بازبینی فیلم های رسیده توسط هیات انتخاب صورت گرفته است.
رییس انجمن فیلم كوتاه ایران ادامه داد: فیلمسازان فیلم كوتاه می توانند تا آخر خرداد ماه آثار خویش را برای حضور در جشن ارسال نمایند. تاكید می كنم كه هیات انتخاب همزمان با پذیرش فیلم ها آثار را می بینند.
وی درباره تغییرات جشن نسبت به سال قبل بیان كرد: هیات انتخاب مانند سال قبل به صورت آكادمی در حال دیدن فیلم های ارسالی است و تنها تفاوت موجود نسبت به سال قبل افزایش بازه زمانی ارسال آثار است و امیدواریم كه این امر تبدیل به یك سنت و دبیرخانه دایمی برای جشن مستقل فیلم كوتاه تولید شود.
امینی تیرانی در انتها تصریح كرد: همانطور كه پیش از این اعلام شده بود پیمان نهان قدرتی بعنوان دبیر نهمین جشن مستقل فیلم كوتاه انتخاب شده است و این جشن همانند سال های گذشته نیمه اول شهریور ماه برگزار می گردد.

1397/02/20
21:05:09
5.0 / 5
4679
تگهای خبر: فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال