جدید ترین اظهارات مدیر جشنواره فیلم ونیز به دنبال انتشار كرونا

جدید ترین اظهارات مدیر جشنواره فیلم ونیز به دنبال انتشار كرونا به گزارش سام فیلم مدیر جشنواره فیلم ˮونیزˮ اعلام نمود: جشنواره سال جاری به لزوم تجربی تر بوده و انتظار حضور سینماگران معروف آمریكایی بر روی فرش قرمز جشنواره را نخواهد داشت.


به گزارش سام فیلم به نقل از ایسنا، به نقل از سینه ایران، لبرتو باربرا در مصاحبه با خبرگزاری ایتالیایی آنسا در روز سه شنبه اعلام نمود كه جشنواره سال جاری به لزوم تجربی تر بوده و انتظار حضور سینماگران معروف آمریكایی بر روی فرش قرمز جشنواره را نخواهد داشت و اعتقاد دارد كه حال و هوای اروپایی پر رنگ تری را باید شاهد بود.
باربرا همینطور امكان همكاری با جشنواره فیلم كن را رد نكرد و هر حركت مشترك بین دو جشنواره را شكلی از همبستگی برای جامعه جهانی سینما در دوره سخت كنونی قلمداد كرد.
او تصریح كرد كه هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز با رعایت همه پروتكل ها مانند استفاده الزامی از ماسك و حفظ فاصله های اجتماعی برگزار می شود و در هر نمایش فیلم، تعداد كمتری تماشاگر حضور داشته و تعداد كمتری كارت جشنواره هم صادر خواهد شد.
مدیر قدیمی ترین جشنواره فیلم دنیا مطمئن است كه دست اندركاران كمتری از هر فیلم به ونیز سفر خواهند كرد و نشست های مطبوعاتی هم به صورت مجازی برپا خواهد شد.
او همینطور اعلام نمود كه تعداد فیلم های ایتالیایی بیشتری در جشنواره حضور خواهند داشت.



1399/02/04
14:10:37
5.0 / 5
3170
تگهای خبر: جشنواره , سفر , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال