رییس انجمن مدیران تولید سینمای ایران مطرح كرد:

1000 واکسن فوری به اهالی سینما مشغول به کار اختصاص بدهید

1000 واکسن فوری به اهالی سینما مشغول به کار اختصاص بدهید سام فیلم: رئیس انجمن مدیران تولید سینمای ایران  درخواست کرد که ˮهزار واکسن فوری برای پروژه های درحال فیلمبرداری اختصاص یابد تا عوامل جوانی که در معرض کرونای دلتا هستند و هنوز سن شان به جامعه هدف واکسیناسیون نرسیده است، هر چه زودتر ایمن بشوند.ˮ


محمدرضا منصوری که با خبرنگار ایسنا گفتگو می کرد، اشاره کرد: اوضاع کرونا در روند تولیدات سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی، اوضاع اسفناکی است.
او افزود: هم اکنون با اطلاعاتی که جمع آوری کردیم، حدود 23 پروژه شامل فیلم های سینمایی و شبکه نمایش خانگی درحال فیلمبرداری است که اکنون تولید سه پروژه به سبب ابتلای عوامل به کرونا، متوقف شده است.
منصوری اشاره کرد: این سوی دلتا طبق گفته ها ی علمی، جوان ها را بیشتر درگیر می کند و الان هم اکنون عوامل پشت و جلوی دوربین ما، عمدتاً سنین زیر 35 سال هستند و با جدولی که وزارت بهداشت برای واکسیناسیون اعلام نموده است، معین نیست که در چه مقطع زمانی به این گروه جوان برسد.
او در بخش دیگری اظهار داشت: در پروژه های درحال فیلمبرداری تعداد افرادی که کار می کنند، آنهایی که نیازمند واکسن هستند ( چون بخشی سن شان به جامعه هدف رسیده و واکسیناسیون شدند) این درخواست برای جوانانی است که هنوز به سن واکسیناسیون نرسیدند اما در وضعیت خاصی جلوی دوربین یا پشت دوربین مشغول کار هستند.
ما می توانیم با اختصاص دادن 30 واکسن به هر پروژه تولیدی فیلم یا سریال در شبکه خانگی، از بحران گسترده تر در سینما جلوگیری نماییم. بدین سبب اگر هر پروژه سینمایی را متوسط بین 30 تا 40 سهمیه درنظر بگیریم، بیشتر از 1000 واکسن نیاز نداریم و این درخواست زیادی از وزارت بهداشت نیست تا کل پروژه های درحال تولید را واکسیناسیون نماییم.
منصوری در آخر بعنوان رئیس انجمن مدیران تولید سینمای ایران درخواست نمود تا در اسرع وقت نسبت به واکسن زدن پروژه های درحال تولید، اقدام گردد تا ما بیشتر از این هزینه بابت تعطیلی و از دست دادن عزیزانمان ندهیم.






1400/05/23
11:25:41
5.0 / 5
874
تگهای خبر: سریال , سینما , سینمایی , شبكه نمایش خانگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال