بلیت نیم بهای سینما در روز 13 آبان

بلیت نیم بهای سینما در روز 13 آبان به گزارش سام فیلم مدیرپخش فیلم بهمن سبز حوزه هنری از فروش نیم بهاء بلیت «قهرمانان كوچك» همزمان با روز دانش آموز اطلاع داد.


غلامرضا فرجی دراین باره به ایسنا اظهار داشت: بهاء بلیت فیلم سینمایی «قهرمانان كوچك» روز شنبه 13 آبان ماه همزمان با روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی به صورت نیم بها به فروش خواهد رسید.
او با اشاره به اینكه این فیلم در جهت حمایت از تولید ملی است كه با استقبال خانواده ها همراه شده است، اضافه كرد: اكران این فیلم به سرگروهی سینما آزادی ادامه دارد و تا به حال یك میلیارد و 400 میلیون تومان در تهران و شهرستان ها فروخته است.
به گزارش سام فیلم به نقل از ایسنا، مبحث فیلم «قهرمانان كوچك» به كارگردانی حسین قناعت و تهیه كنندگی بیتا منصوری درباره چهار كودك و نوجوان هفت تا یازده ساله تكواندوكار است كه پدرانشان، كارگران یك كارخانه تولید لوازم التحریر در شُرُفِ تعطیلی هستند. این كودكان برای جلوگیری از بی كاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیان این كالا كه در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند، آنها را تعقیب می كنند و... »
برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف كرمی (قهرمان المپیك در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شكوری فر، عرفان برزین، سامیار محمدی، امیركیان عبدی و ایمان امیری بازیگرانی هستند كه در فیلم «قهرمانان كوچك» ایفای نقش كرده اند.


 

1396/08/10
22:27:28
5.0 / 5
4812
تگهای خبر: بازیگر , سینما , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال