یك اتفاق عجیب در پردیس سینمایی باغ كتاب

یك اتفاق عجیب در پردیس سینمایی باغ كتاب سام فیلم: پردیس سینمایی باغ كتاب، شامگاه 19 تیر ماه در ساعات پایانی كار گرفتار خاموشی موقتی شد.


طبق مشاهده خبرنگار ایسنا در سانس های پایانی و شبانگاهی كه از ساعت ۲۴ به بعد بود سالن های انتظار این پردیس سینمایی برق هایش قطع شد و این اتفاق برخی تماشاگران كه برای این سانس ها بلیت داشتند را متعجب كرد.
سانس های نمایش فیلم برقرار شد اما محوطه پردیس سینمایی برخلاف سالن های دیگر باغ كتاب گرفتار خاموشی بود و تماشاگرانی كه در سانس ۲۴ فیلم دیدند، پس از تماشای فیلم با درهای بسته باغ كتاب روبرو شدند كه نمی توانستند آن مكان را ترك كنند.
در بحث و گفتگوهای كه میان مخاطبان و نگهبانان باغ كتاب صورت گرفت و تماشاگران دلیل بسته شدن در را پرسیدند نگهبانان اعلام نمودند كه ساعت كاری باغ كتاب، ۲۲ است و پس از آن، این مجموعه فعال نیست.
طبق پیگیری خبرنگار ایسنا، مسئولان باغ كتاب از پردیس سینمایی این مجموعه خواسته اند كه از شنبه آینده پس از ساعت ۲۲ سانسی نداشته باشند و در تایم تعطیلی باغ كتاب، سالن های سینمایی این مجموعه هم تعطیل شود.
این در حالی است كه پردیس سینمایی باغ كتاب جزو سه پردیس پرفروش كشور است كه ظرفیت ۷۰ درصدی دارد و طبق مجوز وزارت ارشاد می تواند تا سانس ۲۳ و ۵۹ دقیقه هر روز فیلم نمایش بدهد.
خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با مسئولان این سینما و باغ كتاب در زمینه دلیلهای این اتفاق است.
شامگاه گذشته تماشاگرانی كه پشت درهای بسته مانده بودند از در پایین و پاركینگ سرانجام به بیرون هدایت شدند.




منبع:

1398/04/21
14:55:23
5.0 / 5
4676
تگهای خبر: سینما , سینمایی , فروش , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال