اكران ۳ انیمیشن كانون پرورش فكری در فرانسه

اكران ۳ انیمیشن كانون پرورش فكری در فرانسه به گزارش سام فیلم سه انیمیشن كوتاه كانون پرورش فكری از ششم فروردین ۱۳۹۹ (۲۵ مارس ۲۰۲۰) برای بار دوم در فرانسه اكران می شود.


به گزارش سام فیلم به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، سه انیمیشن «روزی كلاغی» به كارگردانی عبدالله علیمراد، «گنجشك و پنبه دانه» به كارگردانی سیدمرتضی احدی و «كلاغی كه می خواست قوی ترین باشد» به كارگردانی محمدعلی سلیمان زاده كه پیشتر با نام «كلاغ و گنجشك شگفت انگیز» در سال ۲۰۰۷ در فرانسه اكران شده بودند باردیگر در این كشور اكران می شوند.
به گفته نسرین میرشب، پخش كننده بین المللی فیلم كه در پخش تولیدات سینمایی با كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان همكاری دارد، شركت پخش فرانسوی « Les Films du Whippet» كه در سال ۲۰۰۷ این سه انیمیشن كوتاه را با فرمت ۳۵ میلی متری در فرانسه اكران كرده بود به مناسبت پانزدهمین سالگرد افتتاح شركت شان تصمیم گرفته بار دیگر این سه گانه را در فرانسه اكران كند.
او با تشكر از امیر سحرخیز، مدیر استودیو «روشنا فیلم» برای آماده سازی سریع و باكیفیت نسخه دیجیتالی این سه انیمیشن اظهار داشت: اكران انیمیشن های «روزی كلاغی»، «گنجشك و پنبه دانه» و «كلاغی كه می خواست قوی ترین باشد» از ششم فروردین ۱۳۹۹ (۲۵ مارس ۲۰۲۰) در فرانسه آغاز خواهد شد.
میرشب اظهار نمود: از سال ۲۰۰۱ كه برای نخستین بار انیمیشن های «شنگول و منگول»، «لی لی حوضك» و «ماهی رنگین كمان» در سینماهای فرانسه به اكران درآمدند، تابحال ۴۸ فیلم انیمیشن كوتاه كانون در فرانسه اكران شده كه بعضی از آنها حتی به زبان فرانسوی هم دوبله شده است.
این سه انیمیشن با عنوان «كلاغ و گنجشك شگفت انگیز» در فرانسه اكران می شود.



1398/12/09
14:47:54
5.0 / 5
3823
تگهای خبر: اكران , انیمیشن , سینما , سینمایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال