ابراز تنفر سازمان سینمایی حوزه هنری از جنایت صهیونیست ها

ابراز تنفر سازمان سینمایی حوزه هنری از جنایت صهیونیست ها سام فیلم: سازمان سینمایی حوزه هنری نسبت به كشتار كودكان، زنان و مردم مظلوم غزه و فلسطین توسط صهیونیست ها واكنش نشان داد.


به گزارش سام فیلم به نقل از مهر، سازمان سینمایی حوزه هنری در بیانیه ای نسبت به كشتار كودكان، زنان و مردم مظلوم و بی گناه غزه و فلسطین توسط صهیونیست ها واكنش نشان داد.
در این بیانیه آمده است:
(در چشمانت خلاصه اندوه انسان هاست/ نزار قبانی)
«بار دیگر، جهانیان شاهد یك تراژدی دردناك بشری اند. بار دیگر قاب تلویزیون ها- چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی با تصاویر بدن های پاره پاره- جنازه های زخمی كودكان و نوجوانان در خاك و خون غلطیده آذین شده است.
جنایات بی شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست ها و با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریكایی و سكوت شرم آور و خفت بار برخی دولت های مزدور جهان اسلام رخ می دهد، وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.
در فراسوی غمزه های سیاستمداران و بازیگران بین المللی، این زنان و كودكان مظلوم فلسطین و غزه هستند كه جنازه هایشان نقش زمین می گردد.
در بازی پیچیده شطرنج سیاست بازان دغلكار مدعی آزادی و دموكراسی غرب بار دیگر قرعه به نام «غزه» افتاده است - سرزمینی كه ملتش پای شرف - تاریخ - هویت و خاكش ایستاده است.
سازمان سینمایی حوزه هنری ضمن محكوم كردن این جنایات وحشیانه، مراتب تنفر خویش را نسبت به این گونه اعمال فجیع و كشتار كثیف اعلام می دارد و از هنرمندان جهان تقاضا دارد مراتب انزجار خویش را نسبت به این جنایات دردناك بشری و فزون خواهی های غاصبان سفاك صهیونیست ابراز نمایند.»

1397/02/28
12:59:54
5.0 / 5
4868
تگهای خبر: حوزه هنری , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال