دولت فرانسه به كارگردان ایرانی ویزا نداد

دولت فرانسه به كارگردان ایرانی ویزا نداد سام فیلم: فیلم رضا به كارگردانی علیرضا معتمدی بدون حضور كارگردان به جشنواره جهانی بلفور می رود.



به گزارش سام فیلم به نقل از روابط عمومی فیلم، اولین ساخته علیرضا معتمدی در بخش مسابقه سی و سومین جشنواره جهانی بلفور به نمایش درمی آید.
این جشنواره كه ۱۷ تا ۲۵ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان تا ۴ آذر در شهر بلفور فرانسه برگزار می گردد با تمركز بر فیلم های اول، دوم و سوم فیلمسازان تلاش می كند تا استعدادهای تازه را به سینمای جهان معرفی نماید.
یكی از خصوصیت های این جشنواره جلسات گفتگوی مفصل درباره فیلم ها است كه با حضور فیلمسازان و میهمانان جشنواره برگزار می گردد اما از آنجایی كه دولت فرانسه از ارائه ویزا به كارگردان فیلم «رضا» خودداری كرده است با وجود برنامه ریزی های صورت گرفته علیرضا معتمدی نمی تواند فیلم خویش را در این رویداد جهانی همراهی كند.

میترا فراهانی كارگردان و تهیه كننده ایرانی یكی از اعضای هیات داوران این جشنواره است. وی مستند «فی فی از شادمانی زوزه می كشد» را درباره بهمن محصص تولید كرده است و یكی از تهیه كنندگان آخرین فیلم ژان لوك گدار «كتاب تصویر» است كه امسال برنده نخل طلای ویژه جشنواره فیلم كن شد.
«رضا» فیلم تحسین شده هیات داوران جشنواره فیلم بمبئی، قبل از این در جشنواره های سائوپائولو برزیل، هانوی ویتنام و مومبای هند به نمایش درآمده است.
علیرضا معتمدی، سحردولتشاهی، ستاره پسیانی، رضا داوودنژاد، افسر اسدی، سولماز غنی، پانته آ مرزبانیان بازیگران «رضا» هستند و عرضه و پخش جهانی آنرا محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) برعهده دارد.
عكس ها از سمیه جعفری است.

1397/08/23
13:47:50
5.0 / 5
4596
تگهای خبر: بازیگر , تهیه كننده , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال