نامزدهای جوایز فیلم مستقل اسپریت

نامزدهای جوایز فیلم مستقل اسپریت به گزارش سام فیلم نامزدهای سی وسومین دوره جوایز مستقل «اسپریت» با پیشتازی فیلم «مرا به نامت صدا كن» با نامزدی در شش شاخه اعلام گردید.


به گزارش سام فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «مرا به نامت صدا كن» ساخته « لوكا گوادانینو» علاوه بر نامزدی در شاخه بهترین فیلم در بخش های بهترین كارگردانی، تدوین، فیلمبرداری، بازیگر نقش اصلی و مكمل مرد شانس كسب جایزه از جوایز فیلم مستقل «اسپریت» را دارد.
فیلم «برو بیرون» به كارگردانی «جوردن پیل» و «اوقات خوش» از برادران «سفدی» هر كدام با پنج نامزدی و «لیدی بِرد» به كارگردانی «گرتا گرویگ» هم در چهار شاخه این جوایز سینمایی نامزد كسب جایزه شناخته شدند.
در شاخه بهترین فیلم «مرا به نامت صدا كن»، «برو بیرون» و «لیدی بِرد» در كنار «پروژه فلوریدا» ساخته «شین بیكر» و «سواركار» از «كلوئی ژائو» نامزد كسب جایزه هستند و در شاخه بهترین كارگردانی این رویداد سینمایی هم «كوگانادا» برای ساخت فیلم «كولومبوس»، «مت اسپاسیر» برای فیلم «اینگرید به غرب می رود»، «جاشوا واینستین» برای فیلم «مناش»، «آتسوكو هیرایاناگی» برای «لوسی» و «جرمی جاسپر» برای فیلم «Patti Cake» برای كسب جایزه رقابت می كنند.
«۱۲۰ تپش در دقیقه» ساخته «روبن كامپیلو» (فرانسه)، «یك زن فوق العاده» به كارگردانی «سباستین للیو» (شیلی)، «من جادوگر نیستم» از «رونكانو نیونی» (زامبیا) و «لیدی مكبث» به كارگردانی «ویلیام اولدروید» (انگلستان) هم نامزدهای شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی (خارجی) هستند.
سال گذشته فیلم «مهتاب» كه در نهایت موفق به كسب جایزه اسكار بهترین فیلم شد در جوایز «اسپریت» موفق به كسب ۶ جایزه شد.
مراسم اعطای جوایز سی وسومین دوره جوایز فیلم مستقل روز سوم مارس ۲۰۱۸ (۱۲ اسفند) برگزار می گردد.
انتنهای پیام


 

1396/09/02
13:17:05
5.0 / 5
4608
تگهای خبر: سینما , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال