سلفی با دموكراسی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره ای در آمریكا

سلفی با دموكراسی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره ای در آمریكا به گزارش سام فیلم فیلم سینمایی «سلفی با دموكراسی» ساخته علی عطشانی در بخش مسابقه جشنواره فیلم «منطقه ای جنوب شرق ایالات متحده آمریكا» از میان آثار بیشتر از ۲۸ كشور، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بین المللی شد.


به گزارش سام فیلم به نقل از خبر آنلاین، بنا بر اعلام سایت كمپانی امریكن برایتلایت فیلم پروداكشنز كه پخش جهانی فیلم سینمایی «سلفی با دموكراسی» را بر عهده دارد، این فیلم به كارگردانی علی عطشانی و تهیه كنندگی مشترك سیدمحمد احمدی و علی عطشانی در دومین حضور بین المللی خود بعد از نمایش در بازار جشنواره فیلم برلین، در بخش نیمه نهایی سومین دوره جشنواره فیلم «منطقه ای جنوب شرق» كه ۳۱ مِی برابر با ۱۱ خرداد در شهر جكسون ویل ایالت فلوریدای كشور آمریكا برگزار می شود، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد.

پژمان بازغی، پولاد كیمیایی، كورش تهامی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، دنیا مدنی، مهدی صبایی و قاسم زارع همچون بازیگرانی هستند كه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«سلفی با دموكراسی» داستانی ماورائی دارد و روایت متفاوتی است از كسانی كه در جنگ ایران و عراق حضور داشته اند و داستان آن حدودا در ادامه داستان فیلم «دموكراسی تو روز روشن» اتفاق می افتد. ۲۵۸۲۵۸


1399/01/18
21:22:43
5.0 / 5
3265
تگهای خبر: آنلاین , بازیگر , جشنواره , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال